Milos Models

Milos Models

EDUARD MiG-21PF 1:72 - Első rész

2020. május 06. - Milos Models

Sziasztok,

Egy kis beszámolóval szeretnék nektek szolgálni, ugyanis nekiálltam az Eduard új, 1:72-es MiG-21PF készletének, ami természetesen magyar színeket fog kapni, méghozzá a PG Trinát színeit próbálom majd kikotyvasztani, ha van rá érdeklődés, szívesen beszámolok majd róla. ProfiPack készlet lévén kapunk hozzá kabin maszkolót és fotomaratást is - ez utóbbit nem igazán használtam fel, mindjárt mondom is, miért.

pf1.jpg

Figyelem! Spoiler Alert!
A makettről csak szuperlativuszokban tudok beszélni. Volt szerencsém megépíteni már az MF-et is korábban, az is egy nagyon kellemes készlet volt, de ez már közel van a tökéleteshez, ami az építési minőséget illeti.

A pilótafülke kellően részletes a 72-es méretarányhoz képest és az öntőkereteken kétféle építési metódushoz megfelelő alkatrészeket találunk: Mindenből van olyan kivitel, amin öntött részletek vannak, itt a) festhetjük vagy b) matricázhatjuk a műszereket és kezelőszerveket, illetve van teljesen lapos alkatrész is mindenből azoknak, akik fotomaratást szeretnének használni, hogy ne kelljen csiszolgatni. Én a festés mellett döntöttem, mert - és itt visszatérnék a bevezetőhöz - sajnos a színes fotomaratás itt sem üti meg a mércét a szememben, ami a színhelyességet illeti.

img_20200506_092342.jpg

A törzsfelek és egyéb alkatrészek illesztésével semmi probléma nincs, de amiért jár a feddés, 2020-ban, főleg az ilyen hülyék részére mint Én, tessék beleírni abba a nyomorult útmutatóba a súlyt az orrba!! Itt kivételesen van hely neki bőven, és még én se felejtettem el.
Ami az én mumusomat, a tömítés-csiszolást illeti, itt egy kép, ami tartalmaz MINDENT, amit tömíteni kell. Na jó, x2, a túloldalon is ugyanez. Azt hiszem, elfogadható.

img_20200506_190759.jpg

500-as Surfacert használtam és ha minden jól megy, visszamosással megúszom és egy dekát nem kell csiszolnom. Meglátjuk.
Itt tartunk most:

img_20200506_135837.jpg

Mivel nyitott kabintetővel tervezem elkészíteni, és a készletben 2 darab kabintetőt találunk, a zárt változathoz valót nyugodtan fel tudtam használni ideiglenes rögzítéssel pilótafülke maszkoláshoz. Ezt láthatjátok a fenti képen.

Végezetül pedig a már-már szokásos "valamimindígvan" elírás az útmutatóban, amin nagyon jót mosolyogtam. Vajon milyen szín az a szürkés szürke? Vagy erről inkább kérdezzem azt a szadomazós filmes csávót az 50 árnyalatával? :)

img_20200505_182920.jpg

Holnap kerti munka, de pénteken festünk!

Üdv,
Milos

 

A bejegyzés trackback címe:

https://milosmodels.blog.hu/api/trackback/id/tr8215665940

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása